کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317853 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با امکانات جدید دومین نسخه توسعه دهندگان اندروید 12 آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، گوگل امروز دومین نسخه پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان اندروید 12 را منتشر کرد. توجه داشته باشید که این به روزرسانی ربطی به ورژن بتا که قرار است در ماه می منتشر شود، ندارد و بیشتر به درد برنامه نویسان می خورد.

اندروید اندروید 12 گوگل سیستم عامل سیستم عامل اندروید

این آپدیت امکانات تازه ای با خود آورده است. مثلاً، گزینه های امنیتی کنترل اعلانات در زمان قفل بودن نمایشگر بهبود پیدا کرده اند. بر این اساس، توسعه دهندگان می توانند کاری کنند که پیش از مشاهده نوتیفیکیشن ها، افراد لازم باشد هویت خود را به دستگاه بشناسانند. به علاوه، این افراد حالا این اجازه را دارند تا محتواهای یک برنامه را بر روی یک اپلیکیشن فعال دیگر نمایش دهند.

در این میان، ابزارهای ویرایش رابط کاربری نیز وجود دارند که گوشه های گرد از آن جمله اند. از آن جایی که بسیاری از گوشی های مدرن از شیوه طراحی بهره می برند که گوشه هایشان گرد است، گوگل نیز APIهای جدیدی معرفی کرده تا توسعه دهندگان بتوانند محتوا و برنامه ای که تولید می کنند را با توجه به صفحه نمایشی که قرار است در آن پخش شود، هماهنگ نمایند.

تصویر در تصویر (PiP) هم پیشرفته تر شده تا وقتی شخصی به هوم اسکرین برمی گردد، با ظاهر بهتری فیلم در حال پخش را مشاهده کند. به این ترتیب، این سیستم دیگر منتظر پایان یافتن انیمیشن نخواهد ماند تا حالت تصویر در تصویر را پخش کند. به علاوه، امکانی فراهم شده تا در مواقع مورد نیاز، خودِ سیستم پنجره PiP را تغییر اندازه دهد و با کشیدن آن به کناره ها، پنجره ذخیره گردد.

یک API جدید نیز تعبیه شده که به درد دستگاه های مکمل مانند ساعت ها و دستبندهای هوشمند می خورد. این API به شما اجازه می دهد تا وقتی یکی از این وسایل در نزدیکی تان حضور دارند، یک اپلیکیشن را اجرا کنید. همچنین، افکت های تار کننده و رنگی که در برنامه ها استفاده می شوند نیز توسعه یافته اند. در نهایت، و برای بهبود رابط کاربری، یک API تخمین پهنای باند تعبیه شده که کاربران را از پهنای باند مورد نیاز برای یک نرم افزار آگاه خواهد ساخت.

مطابق معمول، این آپدیت پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان برای دستگاه های پیکسل 3 یا جدیدتر است. به روزرسانی بعدی مخصوص توسعه دهندگان در ماه آوریل و نسخه های بتا در ماه های می، ژوئن و ژولای منتشر خواهند شد. و در نهایت در ماه آگوست، ورژن پایدار اندروید 12 به دست کاربران خواهد رسید. به علاوه، گویا گوگل دارد روی آپدیت های جزئی کار می کند به همین دلیل شاید شاهد عرضه به روزرسانی مخصوص توسعه دهندگان نسخه 2.1 طی هفته های آتی باشیم.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48722 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/28 تعداد مشاهده: 3163
سافت گذر